Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Intressekoll: Lumpenblogg (Ej Reklam)

Postat av patroN den 11 Januari 2010, 22:21
77 kommentarer · 285 träffar
Först och främst vill jag bara säga att denna tråden kommer inte innehålla någon länk till någon blogg. Jag tänker inte heller posta länken här då det hade brutit mot Fragbites regler.

---------------------

Jag ska rycka in i lumpen om en vecka. Jag har i princip aldrig tränat i hela mitt liv, jag har ingen kondition och jag har varit rökare i tre år. Så jag funderar på att blogga om lumpen för att skriva hur det är för en icke vältränad average Joe som jag.

På Fragbite borde det ändå hänga rätt många 14-17åringar som är intresserade av att göra lumpen. Så jag skriver här för att kolla intresset av en sådan blogg. Det hade bara känts onödigt att skapa en som bara hade blivit läst av mina IRL's.

Jag vet att jag personligen hade läst en sådan blogg om jag hittat någon inför min inryckning.

Än en gång, jag kommer inte posta länken här oavsett om intresset finns. Kommer använda andra medier för att "få ut" bloggen.

Din myspojke
-patroN

Skulle du vara intresserad av att läsa en sådan blogg?

247 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

77 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 77 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..