Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tycker ni detta är fel?

Postat av ali_da_da_cpl_pro den 10 Januari 2010, 19:11
45 kommentarer · 58 träffar
Finns säkert massa som har det som mig här på fragbite.
Men vad tycker ni när föräldrarna jobbar hela tiden? mina föräldrar är båda överläkare och är knappt hemma, känns som dom åker till det ena och det andra stället hela tiden.

Får sms som " Vi har skickat över 2 tusen på ditt konto, ses i helgen "

Liksom, har inga problem med det. Men jag gick ut natur nyligen med ganska bra betyg, och tänkte söka högskola, men liksom jag fattar inte hur jag har klarat allt själv i mitt liv. När jag har haft jobbiga prov i matten så har jag inte fått nån hjälp har liksom fått fixa allt detta själv, samma sak med fysik och kemi, fick mvg i både fysik a,b och kemi.

Men det känns som mina föräldrar vill att jag ska bli som dom läkare, och det orkar jag verkligen inte. Har ni tips på andra roliga arbeterna? tips på högskolor. Jag vill bli nån form av aktiemäklare eller varför inte starta sitt egna labb och börja tillverka droger skämt och sido.

Langa tipsen!
Föregående tråd
Nästa tråd

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..