Hejsan, jag är förskräckt när det gäller min blåmärke. Har fått blåmärken utan orsak och upptäckte det på morgonen för 2 dagar sen. Den ligger ovanpå handen och ser ut som en cirkel, inte så stor. Kan det vara blodcancer enligt google?! Akut direkt?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
"Symtom på akut leukemi kommer ofta plötsligt beroende på bristen på normala blodkroppar. En påtaglig blekhet och onaturlig trötthet är vanligt. Smärtor i lederna kan hos barn misstolkas för växtvärk. Andra viktiga tecken är svårbehandlade infektioner, inflammation i munnen eller oförklarlig feber. Ett vanligt symtom är näsblod och blåmärken som uppstår utan orsak."
Herregud cancer är du helt efterbliven? Fått sånt där skit flera gånger, blåmärken på blodkärlen inge jävla cancer eller shit.
Folk sitter och tror de är leukemi ahahhahahaha
#21, jag skulle faktiskt hellre bära på cancer utan att veta om det tills jag dör, än att få reda på det 5 år innan och gå och grubbla över det tills man dör.
#22 Hade hellre velat veta så man gör det bästa av tiden man har kvar istället för att, ja.. kanske inte gör det som man velat göra innan det är försent. Tror nog man ser tiden kvar på jorden på ett helt annat sett än vad man gör nu.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#1 Bladaskadångbladå - My life would suck without segertåget
Svar: Det är inbillning så fortsätt lev vanligt och strunta i fortsatta symptomer.
Jag åker till akut nu.
Men du gör rätt i att kolla det.
"Symtom på akut leukemi kommer ofta plötsligt beroende på bristen på normala blodkroppar. En påtaglig blekhet och onaturlig trötthet är vanligt. Smärtor i lederna kan hos barn misstolkas för växtvärk. Andra viktiga tecken är svårbehandlade infektioner, inflammation i munnen eller oförklarlig feber. Ett vanligt symtom är näsblod och blåmärken som uppstår utan orsak."
Som sagt: sök läkare.
edit sen? :3
Folk sitter och tror de är leukemi ahahhahahaha