Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

d.exe Virus

Postat av Fhosho den 6 Januari 2010, 16:32
7 kommentarer · 89 träffar
Hej fragbite, nu ska jag berätta lite kort om ett Virus.

Trojan d.exe

Jo, det jag vill säga är att viruset växer och blir bara större och större och förstör datorn mer och mer så om ni nu skulle ha viruset på datorn, fast inte vet det så ska ni kolla genom att trycka CTRL + ALT + DELETE sedan går ni på fliken "Processer" där ser ni alla program som ligger i bakgrunden scrolla ner och om ni ser nånting som heter d.exe så följ instruktionen här nedan..

Börja med att öppna "Msconfig" genom att trycka på Start->kör sen skriver ni in msconfig i det lilla fältet.

då får ni upp en ruta som heter "Systemverktyg" gå till fliken "Autostart" därifrån ska ni kunna stänga av d.exe som startas med datorn, Då kan inte viruset startas upp när ni startar datorn och förstöra mer o mer, :) då var det fixat nu när ni endå är där inne kan ni lika gärna kryssa bort några andra program (VALFRITT) gör endast om ni vet vad ni ska ta bort.

Men filerna från viruset "kan" fortfarande sitta kvar i datorn så gör så hära, för att ta bort filerna gå till C:\\\\\\\\Documents and Settings\\\\\\\\ANVÄNDARNAMN\\ \\\\\\Lo kala inställningar\\\\\\\\Temp och ta sedan bort det som heter "d.exe" _DET KAN DOCK FINNAS FLER FILER MED NAMN A, B ,C osv TA bort dom också för säkerhetens skull!, då ska allt vara klart tack för mig och hoppas det hjälpt dom som nu kan ha viruset och hoppas ni får en bra forsättning på dagen. =)

Mvh// Fhosho
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..