Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Två kids slåss, vem vinner egentligen?

Postat av herrbloe den 6 Januari 2010, 05:29
331 kommentarer · 294 träffar
Hittade nyligen ett videoklipp på 2 kids som går på min skola..

( en har bytt ) , i videoklippet bråkar de. Vad jag har hört har snubben i kepsen sagt att han vann fighten helt klart och att han bara "snubblade" en snabbis, men jag undrar inte om den lite rundare killen faktiskt vann fighten?

Länken:

http://www.vimeo.com/8573569

För att ge er en "backside-story" så har den "coole killen" , dvs keps killen sagt att han och den rundare typen ska träffas för att göra upp ( någon dispyt de haft antar jag /care ) keps killen ville träffa han utan några andra, bara göra upp 1v1 men den rundare killen ser ju hela tiden ( som förekommer i klippet) keps killens kompisar som är runt där och filmar osv.

Jag berättade ju lite förut att keps killen sa att han slog ner den rundare killen, men efter att ha sett videoklippet blev iaf jag lite tveksam. Vann han verkligen? Är det inte jävligt fegt att ta fram 'butterflykniv' mitt i en fight som ska vara fair fight liksom?

Diskussion. Är "fighting" en bra konfliktlösare?

Hall Of Fame:

#100 rezty

#200 SnoelSnihigel

#300 YoliT

Vem vann fight of the kids?

721 personer har röstat
Föregående tråd

331 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 331 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..