Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Marabou slottet, en gåta?

Postat av misty den 5 Januari 2010, 15:55
14 kommentarer · 10 365 träffar
Hallå här alla glada fragbitare!

Jag är säker på att alla här nån gång smakat på Marabous ljuvliga mjölk choklad! Ni kanske till och med har smakat på dom där små mini marabou chokladen som är till för dom som är rädda för att bli lite runda om magen eller för dom riktigt små barnen.
Hur som hälst!
Så fick jag en dag innan jul en mini choklad av min kära svärmormor. Jag öppnar förpackningen och ska mumsa i mig chokladen då frågan -"vad är det för slott på den" kommer upp. Jag svarar säkert på frågan att det är disney slottet (Jag har ju alltid trott det sen jag var en liten valp! Och fråga mig inte varför)
Men då får jag som mot argument varför skulle marabou ha en bild på ett disney slott!?!
-Och ja varför skulle dom ha det?!

Då bestämde jag mig (självklart) för att googla upp vad det mysteriska slottet är för något, och hittar absolut ingenting!!

Så nu vänder jag mig till er på fragbite, Vet ni något om detta slott?!? Är det ett disneyslott eller är det något helt annat som ett rymdskepp!?! Snälla hjälp mig lösa gåtan!!!!

Och ni som inte vet vad jag pratar om eller som säger "pic or it dident happend" In your face!! här är pic!! (Och NEJ, det är inte samma choklad som jag fick innan jul utan en likadan! Så ni behöver inte leka långa!:))
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/IMG_5085.JPG

//misty!

Det låter som en gåta..

84 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..