Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ljudkorts problem

Postat av rOED den 2 Januari 2010, 22:54
2 kommentarer · 202 träffar
Tjena FB.

Jag har ett litet problem och undrar om någon på FB kanske vet hur man fixar det. Det vart så här att i julklapp så fick jag ett grafikkort (Nvidia Geforce 250 gts). Och någon dag efter julafton så stack jag på lan där jag tryckte in Graffekortet och allt funkade som det skulle förutom att min mick började att brusa som fan, basen höjdes helt random och det låter som om ngn sitter och slår på micken ungefär 2 gånger per sec.
Så jag trodde att det var något fel på micken och brydde mig inte så mycket mer om det eftersom jag skulle beställa nytt när jag kom hem. Men när jag kom hem så tog jag min brors headset och provade med det men samma problem hände.

Så nu undrar jag om någon vet vad problemet kan var och kanske kan ge tips på hur jag kan lösa problemet eller haft något liknande. (intrigerat ljudkort btw)

tack på förhand.

Edit.... En snabb fråga.Ett USB-headset kan det lösa problemet ?

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..