Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bruden, slitz?

Postat av Bersa1 den 31 December 2009, 12:37
36 kommentarer · 248 träffar
Hej

Om man har en tjej, som kommer gå med i slitz och fota sig i underkläder, hur kul är det för pojkvännen? Inte fan vill han att alla ska se hennes bröst, och arsle.

När jag surfat på Bilddagboken och sätt lättklädda tjejer som har haft pojkvänner så har jag tänkt att det måste nog pojkvännen skita i (att hon viker ut sig) men när man själv har en tjej som kommer att göra det i framtiden så blir man less.

Förstår ni hur jag menar? Jag blir helt enkelt avundsjuk på att andra ska få "tillgång" och att hon borde fatta att det är "elakt" men ändå inte, mot mig.

Liksom, jag blir sjukt svartsjuk om min tjej blir fotad i underkläder av någon jävla kille, sen att hon strosar omkring i nästan naken.
Jag blir så jävla förbannad på det när jag tänker på det.
Skulle bli ett jävla liv ifall någon kvinnlig fotograf fotade mig i underkläder :)

Kan tilläggas att båda är 18 år.

Hur ska jag lära mig att förstå att det bara är ett yrke?

JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG INOMBORDS AV BARA TANKEN. Ni som har flickvän eller har haft, borde förstå mig.
Föregående tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..