Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ge mig tips på olika guider!

Postat av nllsson den 30 December 2009, 13:23
13 kommentarer · 106 träffar
Hej!

Jag håller på att starta upp en sida för svenska guider. Sidan kommer beröra allt med guider inom datorvärlden, men även en del annat. Nu är det så att jag skulle behöva hjälp med tips på olika sorters områden av guider som ni skulle tycka var intressant.

Sidan kommer inrikta sig till alla sorters människor, så som nybörjare på datorer till lite mer avancerade saker. Så har ni ett tips på en guide som antagligen är på svenska eller engelska så skulle det vara snällt om ni tipsade mig om denna/dessa guider.

Ni kan maila mig till mikael@svenskguiden.se eller bara klistra in länken här nedanför i en kommentar.

Jag söker även skribenter och guideskrivare, hör av er till mig i så fall på mikael@svenskguiden.se om någon är intresserad. Du får inget betalt för det, det ända är att du får vara en del av sidan och självklart får du credits på sidan för allt du skriver.

Diskutera:

Skulle ni kunna få användning av en sån här sida?
Tycker ni det verkar vara en bra idé?
Har ni gjort någon liknande sida? I så fall, hur gick det med den? finns den kvar?

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..