1
Mor gömmer treo tuben!
Postat av Laudwine den 29 December 2009, 00:22
9 kommentarer · 316 träffar
Det är midnatt, en vilsen pojk sitter och spelar cs. Han känner efter och upptäcker att han har fruktansvärd huvudvärk! Han smyger ut till köket fyller ett glas vatten, tittar i medicin lådan och vad upptäcker han? MOR HAR GÖMT TREO TUBEN!
Fan vad less jag blir :/
Jag har haft migrän när jag var mindre och i 3 år har jag haft huvudvärk minst 2-3 gånger i veckan. Jag eller mina föräldrar vet varför det är bara så, har kollat synen och fått en massa tester. När jag var 11 bröt jag armen, detta ledde till att jag knaprade alvedon, panodil osv konstant i 2 veckor. Sen dess har jag i stort sätt varit immun mot dessa piller.. Jag började då dricka treo när jag fick huvudvärk och som dom flesta kanske vet är treo beroende framkallande.
Ibland händer det att jag tar ett glas treo när jag inte ens har så värst huvudvärk eller ibland inbillar jag att jag har det så jag tar ett glas.
1.Är det någon annan här på fragbite som blivit beroende av treo?
2.Panodil, alvedon (etc) = Sockerpiller?
3.Finns det någonting bättre än en dubbeltreo när du är bakis?
Jo ifall att
FBP: Treo är ett läkemedel som går att köpa i vanliga apotek, samt statoil där jag bor. Det är ingen drog! Det är samma sak som att göra en tråd om kaffe, cigg, snus etc
__
Övan: Bara för att jag har fått smaka bann hammare någon gång förut pågrund av treo. Extremt dålig bann dock..
Stavfel bjuder jag på..
Jag gjorde denna tråd istället för 10 dagar utan kaffe. =)
Fan vad less jag blir :/
Jag har haft migrän när jag var mindre och i 3 år har jag haft huvudvärk minst 2-3 gånger i veckan. Jag eller mina föräldrar vet varför det är bara så, har kollat synen och fått en massa tester. När jag var 11 bröt jag armen, detta ledde till att jag knaprade alvedon, panodil osv konstant i 2 veckor. Sen dess har jag i stort sätt varit immun mot dessa piller.. Jag började då dricka treo när jag fick huvudvärk och som dom flesta kanske vet är treo beroende framkallande.
Ibland händer det att jag tar ett glas treo när jag inte ens har så värst huvudvärk eller ibland inbillar jag att jag har det så jag tar ett glas.
1.Är det någon annan här på fragbite som blivit beroende av treo?
2.Panodil, alvedon (etc) = Sockerpiller?
3.Finns det någonting bättre än en dubbeltreo när du är bakis?
Jo ifall att
FBP: Treo är ett läkemedel som går att köpa i vanliga apotek, samt statoil där jag bor. Det är ingen drog! Det är samma sak som att göra en tråd om kaffe, cigg, snus etc
__
Övan: Bara för att jag har fått smaka bann hammare någon gång förut pågrund av treo. Extremt dålig bann dock..
Stavfel bjuder jag på..
Jag gjorde denna tråd istället för 10 dagar utan kaffe. =)