Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tappat skruven!

Postat av PixeLL den 27 December 2009, 18:18
2 kommentarer · 188 träffar
hej

min dator gick nyss sönder och därför så har jag överfört allt mitt minne från hårddisken i den pajjade datorn till min brors dator, för att sedan lämna in den för lagning(vill inte dom återställer hela hårddisken under lagningen då jag har en del filer som inte får försvinna)

var ju självklart tvungen att skruva lite i datorn för att överföra hårddisken eftersom min dator är sjukt kompakt!

men nu när jag skulle skruva ihop den så har jag tappat en skruv till hårddisken! och jag är rädd att om jag lämnar in den till fabriken så säger dom att dom inte kan laga den på garantin eftersom jag har mixtrat i den!

eller vad tror ni, är det säkert att det inte kommer gå eller spelar det ingen roll?

tack på förhand!

ps: problemet med själva datorn är att jag får ingen kontakt med skärmen och datorn, gissar att det är nåt med grafikkortet men är inte så insatt så har ingen aning!
Föregående tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..