Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Style projekt [Fixa mitt rum]

Postat av daggemarren den 27 December 2009, 16:53
9 kommentarer · 219 träffar
Hej fragbite!

Jag ska inleda ett projekt med att göra om hela mitt rum.

Jag har tänkt att jag skulle köpa nya möbler + måla om eller tapetsera om mitt rum.

Har tänkt lite iallafall.
Vill inte riktigt ha som dom flesta har jag känner med tema [Svart + Vitt + Grått + Silver].

Jag vill skapa ett rum med Varma härliga och mysiga färger.
Som ger en lugnet och den där harmoniska känslan.

Hade tänkt typ beiga[stavning?] väggar med en brun fondvägg, vilket jag tror jag kan blir väldigt varmt och mysigt med rätt belysning?

Men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det, och har inte så mycket ideer på hur jag vill ha det.

Jag vänder mig nu till er och hoppas det finns några kreativa designers där ute som kan hjälpa mig och vara snälla att tipsa lite om ideer och dyl.

Kanske har ni sjävla ett rum ni är stolta över så får ni gärna slänga upp bilder på det här och visa mig det.

Alla som är hjälpsamma och tar sin tid för att ge mig ideer får ni jättegärna länka till.

*Garderob.

*Databord.

*Säng 120+

*Tvbänk

Eller andra möbler ni tror jag kan ha nytta av!

Om det blir request på bilder kan jag slänga upp några, men just nu är mitt rum lite stökigt :P

Tacksam för all hjälp och POSTA gärna bilder!
Föregående tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..