Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Några tips på att sluta tänka positivt?

Postat av honutanaim den 25 December 2009, 22:47
21 kommentarer · 180 träffar
Hej fb...

Alltså, för ett halvår sedan cirka så började jag tänka jobbigt positivt.
Liksom, om något går åt helvete eller om jag vill klaga så typ tänker jag "tänk på barnen i afrika", eller typ när bussen kommer en halvtimme sent på morgonen och det är 20minus, jag har kjol. ja då säger jag "det kunde ha varit värre, tänk på barnen i Ryssland, de får säkert gå jättelångt till skolan".

Det börjar bli drygt för mig, även för folk i min omgivning, då jag sällan blir grining. Går mest runt och skrattar och ler.

Må vara ett i-landsproblem men det börjar bli ganska jobbigt.

jag önskar att jag var mer som förut, det var rätt skönt att klaga faktiskt. det känns som om att det finns en hel del negativa självar här på fb, så kan ni inte berätta hur ni gör?(:

En till sak, när jag väl blir arg, ja då är det inte som normala människor blir arga. Utan jag blir helt tokig. Det är också lite jobbigt, några tips på hur man kan hantera sin ilska?

Och typ på lan, eller om man spelar en pcw och vi tabbar oss. Så kan jag sitta och sjunga, vara skit glad, typ säga "det kunde vara värre" osv. Sedan typ ibland när vi failar blir jag helt tokig och är säker på att jag ska slå ihjäl någon ;s Båda sortens beteende är jätte drygt ;s

Jag stavade säkert fel typ överallt, så ha överseende med min stavning(:
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..