Mikrofonproblem (Skype) Hjälp!<3
Tjaa alla 30 slakare, jag har fått ett litet problem med skype eller min mic, vet inte vad, men det är så att när jag pratar med någon så hör dom t.ex. vad jag lyssnar på och så, inte mig, vet inte varför det blivit så och jag har försökt ändra inställningar men inte lyckats... Har Windows Vista, Tack för hjälpen!"
Lol.
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH AHAHAHAHAHHAHHAHAAH
Du skulle vara lite häftiga och säga någonting coolt på engelska för att få honom att verka sämre än dig, men du misslyckades totalt då bland annat jag (med flera) såg att du misslyckades totalt.
Min skicklighet inom det engelska språket har ingenting med åldern på mina kamrater eller vilket konversationsprogram jag använder.
2009-12-25 01:24
#7 Du suger, nu försöker du omvandla problemet till att det är vi som är löjliga för att vi klagar på dig."
Notera dom två första orden tack, senila fanskap!
Du suger för att du inte kan hantera engelskan.
just då dom hör vad du lyssnar på men inte dig.
Jag kan omformulera mig:
Sitter på Skype med mina minderåriga kamrater.
Nej, men tycker att det är roligt att du så tappert försöker försvara dig själv.
#1 sopa
I detta fall har du faktiskt inte gjort någonting som är bra direkt, eller?
Du skulle vara häftig men misslyckades totalt, folk påpekar det och du försöker omvandla det hela till att du inte har gjort fel, eller?
Jag är äldre än fjorton år och jag gymmar inte.
Jag försöker inte visa vem som bestämmer, jag ville bara försöka få dig att inse att du misslyckades och faktiskt hade gjort ett fel.