Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

kommunikations problem

Postat av oskar14 den 22 December 2009, 21:35
1 kommentarer · 62 träffar
Tjennare fragbite , jag har ett ganska irriterande problem nu med kommunicationen på min dator , dvs . vent funkar inte " har funkat" det står när jag ladda ner igen " VentriloMIX has not been totally installed because of the following reason : cannot open the following file : C:\\\\\\\\program Files\\\\\\\\ventr iloMIX\\\\\\\\vent rilo 2.1.3$$A You will have to run this utility again to completely install VentriloMIX , där har vi det problemet , sen till det andra som är ännu mer cp , det är nämligen skype , det har funkat galant i många år tills jag råkade installera en nyare vertion då det bara står " ansluter " fast det inte händer något , jag har ladda ner och tagit bort många gånger , är inte så haj på datorer så hoppar ni kan hjälpa mig . tacksam för svar skriver här i min frustration så satvfel bjuder jag desvärre på.
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..