Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skärmen är en liten ruta ingame ?

Postat av lelish den 20 December 2009, 20:28
9 kommentarer · 79 träffar
Tjenare FB,

för ett tag sedan så fixade jag Windows 7 och det fungerar primus, bortsett från att när jag skulle gibba cs så blev det bara en mindre fyrkant i mitten och jag fick spela så men jag brydde mig inte så mycket eftersom jag inte gibbar mera.

Men nu, cirkus 1 månad senare sitter jag här med ett Playstation I emulator och taggad för att lira lite old school FFVII, MEN nu har jag samma problem. Hela skärmen blir svart men det är bara en liten del i mitten som används, så jag kan inte spela eftersom jag inte ser vissa saker. Jag undrar om någon vet vad problemet kan vara?

Tack på förhand

EDIT: Så jag ändrade lite inställningar och såg att jag hade window mode os.v, men det funkade fortfarande inte man såg inte "menyn" när man slåss, så det måste ha något att göra med min dåliga dator att göra så :\\
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..