1
Krångel med grafikdrivrutiner
Postat av Dajl den 19 December 2009, 12:48
3 kommentarer · 187 träffar
Mina drivrutiner vägrar installeras, det står att installationen av drivrutinerna misslyckades och jag har avinstallerat de gamla och försökt verkligen ALLT för att få in dem sen igår kväll.
Det är ATI drivrutiner jag försöker installera och få dem att fungera men det går bara inte, något blir fel hela tiden.
Grafikkort: ATI PowerColor Radeon HD4850
Tidigare grafikdrivrutin: 9.11
Den version jag försöker installera är 9.12 men det går inte och jag har även försökt att ominstallera de gamla dvs 9.11. Jag har även funderat på att formatera men då försvinner ju allt och det vill jag ju inte.
Så fragbite vad ska jag göra? Kan någon snäll där ute hjälpa en gamingkåt kille?
Tacksam för svar!
Det är ATI drivrutiner jag försöker installera och få dem att fungera men det går bara inte, något blir fel hela tiden.
Grafikkort: ATI PowerColor Radeon HD4850
Tidigare grafikdrivrutin: 9.11
Den version jag försöker installera är 9.12 men det går inte och jag har även försökt att ominstallera de gamla dvs 9.11. Jag har även funderat på att formatera men då försvinner ju allt och det vill jag ju inte.
Så fragbite vad ska jag göra? Kan någon snäll där ute hjälpa en gamingkåt kille?
Tacksam för svar!