Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kompisens broder avliden

Postat av jootoo den 19 December 2009, 02:41
33 kommentarer · 37 träffar
Hej allihopa!
Vet att många tycker det är fel att göra en tråd om detta, han hänger inte hära dock så det är ingen risk att han får reda på den men nu så är det att för cirka 7 h sen fick en av mina närmsta kompisar reda på att hans 20+ åriga broder har avlidit.

Jag har endast pratat med han i telefonen, frågat om vi ska göra något, ta en cigg eller kolla en film men han har velat att försöka sova istället.

Så nu tänkte jag att ni som vart i mitt läge eller i hans tycker att jag ska göra, vet inte hur jag ska närma mig det, känns som att gå runt det är helt fel eftersom han inte är en sån person som börjar prata om känslor och så. Så vad tycker ni? Känner mig helt tom inombords, vet inte vad jag ska säga som. Fast en sak är det jag känner och det är rädsla, men vet inte för vad.

Så än en gång hur tycker ni att jag ska göra? Kanske är helt fel att försöka dra med han och träna eller något sånt direkt på morgonen eller att börja prata minnen om hans bror?

Tackar er i förväg som inte beter er omoget
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..