Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

iPhone problem !

Postat av thetiimpz den 18 December 2009, 13:29
30 kommentarer · 27 träffar
Tjena !

Igår fick jag hem en begagnad iPhone 8gb. Det är 2g och inte 3g i den.

Den funkade felfritt igår, sen fixade jag hem iTunes och skulle lägga in lite musik, så jag kopplade in den i datan, tryckte på synkronisera, sen så tänkte jag att den kanske behövde uppdateras så tryckte återställ. Nu när jag startar den så visar den en vit usb-sladd och vill att jag ska koppla in den i datorn..testade, gick inte. Allt som står är en liten info-ikon och "Slide to emergency". Har kollat runt lite på google och sånt, det jag hittade var att man måste tydligen ha det sim-kortet man köpte den med för att den ska kunna aktivera sig igen :S, kollade runt lite till och hittade att man skulle hålla inne "home-knappen" när man samtidigt ska koppla in usb-sladden.

Min fråga är : Är det någon som har en iPhone med samma problem ? Isf, har du fixat det ? Ska man jailbreaka telen ?

Edit : Glömde säga att när jag kopplar in den i iTunes så står det att det är fel sim-kort.

Edit 2 : Jag har kommit in på mobilen nu och har blackra1n men man måste ha internetuppkopling ? Datan lr mobilen ? När jag kör in ett sim kort så står det no service fortfarande, om man ska använda bootneuer, vart fixar man hem det isf ?

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..