Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tjejtips, ex och nya

Postat av chilla! den 17 December 2009, 22:33
22 kommentarer · 40 träffar
Kan börja med att berätta bakgrunden till situationen som är idag.

Jag och min ex flickvän var tillsammans i över ett år, jag född 90 hon 92. Mycket var bra, men mycket var dåligt också. Hon hade ett hett temperament och kunde bli sur för skitsaker. Hon har vid två tillfällen blivit så arg att hon slagit till mig, så jag fått brotta ned henne tills hon lugnat sig.

Nyligen (1,5 månad) sen fick jag nog och gjorde slut. Har sedan dess levt livet, känt hur det känns att vara singel.

Har under tiden som gått nuträffat en ny tjej, som också är född 92.. Hon får mig glad och är grymt snygg och trevlig. Problemet är att de går i samma skola, och att mitt ex nu har fått spel. Hon säger att hon ska slå den nya, dra henne i håret osv, verkligen fått spel.

Har skrivit på Facebook (big deal) igentligen att jag är sjuk i huvudet och att den nya är en hora osv. Jag har sagt till henne att lägga av, men hon är verkligen seriös med hotelserna osv.

Vadfan ska jag göra?

Vid facebook grejjen har den nya frågat mig vad som är felet, om jag fortfarande är tillsammans med henne osv, och verkligen pressat mig, vilket har gett en lite konstig stämning. Mår verkligen inte bra av det här, då jag bara skulle vilja gå vidare och kunna vara kompis med mitt ex.

BARA seriösa svar tack, och ursäkta för ev. felstavning och grammatikfel.
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar