Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ge mig serietips!

Postat av planke den 16 December 2009, 13:51
27 kommentarer · 233 träffar
Finns det något bättre än att sätta sig med en kopp kaffe och en snus och starta en bra serie? Jag behöver tips på serier att titta på!

Finns en hel del trådar angående serier men jag vill ha tips på serier som passar mig.

Jag har kollat på Prison break som jag tyckte var den bästa serien jag sett.
Weeds följde jag flera säsonger sen glömde jag bort det och nu kommer jag inte ihåg hur långt jag såg.
Lost och Heroes såg jag ett par säsonger på men då jag tyckte att det bara gick utför efter första säsongen slutade jag att kolla på det, något man skulle tatt tag på igen?

Just nu följer jag How I met your mother och Two and a half men men vill ha mer att titta på så tips på liknande serier uppskattas.

O.C och One tree hill har jag inte sett ett enda avsnitt på då det inte riktigt är min smak men överallt läser man om hur bra dom är så är det något att titta på?
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..