×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bli rippad?

Postat av gemiglol den 15 December 2009, 22:23
69 kommentarer · 1 251 träffar
Tjena, har bestämt mig att börja träna och få en lagom rippad kropp, ungefär som denna:

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/ba4.jpg

ungefär, ungefär, ungefär.

Behöver då givetvis hjälp med tränings schema, vad man skall äta osv, eller nån sida där man kan läsa om det.

Ja, att fråga ett gaming forum om träning osv är inte det bästa sättet men det finns mycket olika folk som sitter på detta forum!


Är ca ~170 cm och vet inte exakt vad jag väger, runt 60 +/- tippar jag på och 18 år. Är inte lång och inte fet eller über smal.

Jag är sån att jag kan käka hur mycket skit som helst utan att gå upp i vikt och min kropp byggs upp fort, t.ex med hantlar/jogga så känner/ser nästan efter knappt en vecka små resultat.

Äter säkert pizza/kebab 1/2 gånger i veckan i snitt och blir inte fet nånstans. Äter dock aldrig godis/chips eller dricker cola, cola light istället :p

Har ingen erfarenhet utav träning/kost/mat och hälsa, vart på gym med farsan ett par gånger dock.


Eran hjälp skulle uppskattas enormt då jag känner att jag behöver byggas på lite, växa en sväng till kanske och samt bli piggare.
Föregående tråd
Nästa tråd

69 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 69 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..