1
Något fel på bilen? [Bilkunniga]
Postat av Exajjer den 14 December 2009, 17:29
28 kommentarer · 247 träffar
Hallau fb!
Jag vet att detta är fel forum att starta en sån här tråd men gör det i vilket fall som helst då det kan hjälpa ibland.
Får jag inte svar här så frågar jag andra forum som garaget.org etc.
Iaf till saken:
Jag har just nu en Hyndai Accent i 95års modell.
( http://data.fuskbugg.se/skalma n01/Bilen.JPG )
Jag har lite problem med mina ljusen verkar det som iaf.
Allt är problemfritt tills natten kommer och det är mörkt ute.
Jag kör min bil som vanligt och såfort jag får mötande så tar ALLTID varenda bilist på helljuset typ 5 meter innan de passerar mig.
Det kan inte vara något med att mina ljusen är för starka för då hade dom ju blinkat?
Jag körde en sträcka på drygt 3-4 mil, där det ofta förekommer bilar. Jag räknade runt 20 bilar som gjorde likdant mot mig.
Blir så jävla förbannad varje gång. (det kan ju inte vara alla som jäklas med en?)
Det jag har märkt lite på min bil är att i vissa växlar så "hoppar" den lite smått, precis som att stötdämparna är kassa, fast det är dom inte.
Men när jag oftast möter bilarna så är jag på 90 väg och då har jag ju 5an i och den hoppar inte i den.
Jag har även varit ute och kollat på ljusena och dom är perfekta som dom är.
Vad är det som kan va fel?
HörZ!
// Exire
Jag vet att detta är fel forum att starta en sån här tråd men gör det i vilket fall som helst då det kan hjälpa ibland.
Får jag inte svar här så frågar jag andra forum som garaget.org etc.
Iaf till saken:
Jag har just nu en Hyndai Accent i 95års modell.
( http://data.fuskbugg.se/skalma n01/Bilen.JPG )
Jag har lite problem med mina ljusen verkar det som iaf.
Allt är problemfritt tills natten kommer och det är mörkt ute.
Jag kör min bil som vanligt och såfort jag får mötande så tar ALLTID varenda bilist på helljuset typ 5 meter innan de passerar mig.
Det kan inte vara något med att mina ljusen är för starka för då hade dom ju blinkat?
Jag körde en sträcka på drygt 3-4 mil, där det ofta förekommer bilar. Jag räknade runt 20 bilar som gjorde likdant mot mig.
Blir så jävla förbannad varje gång. (det kan ju inte vara alla som jäklas med en?)
Det jag har märkt lite på min bil är att i vissa växlar så "hoppar" den lite smått, precis som att stötdämparna är kassa, fast det är dom inte.
Men när jag oftast möter bilarna så är jag på 90 väg och då har jag ju 5an i och den hoppar inte i den.
Jag har även varit ute och kollat på ljusena och dom är perfekta som dom är.
Vad är det som kan va fel?
HörZ!
// Exire
Har du körkort?
59 personer har röstat