Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver hjälp av dator kunniga :/

Postat av kALLEBALIK1 den 12 December 2009, 21:08
1 kommentarer · 304 träffar
Hej!

Jag har ett jobbigt problem med min dator som jag inte kan lösa själv. Det är därför jag ber om hjälp här på fragbite, även om det kanske inte alltid är det bästa stället :)

Jag har Windows 7 och skulle installera windows xp på en annan partition. Efter många omstarter och trixande får jag installationen att funka. Men nu kommer jag inte förbi rutan där listan med datorns hårdvara kommer. Längst ner står det Verifying dmi pool data .........
som det gör varje gång men det händer inget efter det.

Jag har testat att ta bort partitionen med Windows XP men det men ingen skillnad. Och jag kan inte tänka mig att det är fel på windows 7, för jag har inte vart i den partitionen och rotat över huvudtaget.

Jag kan häller inte få upp felsäkert läge efter som den rutan ska komma efter den rutan som jag fastnat på. Så mycket har fått ut av mitt googlande.

Tacksam för hjälp!
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..