Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med tjejen!

Postat av snopib0y den 12 December 2009, 18:05
8 kommentarer · 120 träffar
Jo det är så att jag har snart vart tsm med en tjej i snart 10 månader. Fast för 2 månader sen sa hon att hon tappat känslorna för mig eftersom jag vart dum mot henne i en längre period. Jag typ tog henne i andra hand men när hon gjorde slut den gången så insåg jag vad jag gått miste om.. Och efter ngra veckor blev vi ihop igen av anledningen att hon ville få tillbaka sina känslor för mig och nu har det ungefär gått 1-2 månader sen dess och hon har knappt fått tillbaka några. Och under dessa månader har det varit att det bara är jag som ger i detta förhållandet och att hon bara tar och inte ger tillbaka. Nu idag säger hon att hon fortfarande inte har släppt det som hände förut i vårat förhållande att jag behandlat henne lite knepigt och jag har insett att det är det som är problemet att inte hennes känslor kommer tillbaka för att hon fortfarande hängt upp sig på det. Har ni några bra tips jag kan göra eller säga så att hon kommer över det som har hänt?
Tack på förhand!

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..