Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grannens unge ADHD?

Postat av Larsi den 12 December 2009, 12:02
79 kommentarer · 650 träffar
Flyttat in i en lägenhet och har märkt att grannens unge (i huset bredvid alltså inte i samma lägenhetsbyggnad men den som står bredvid) verkar vara helt jävla dum i huvudet. Ungen är väl runt 10-13 år och varenda helg när man försöker sova ut så vaknar man runt nio av att ungjäveln sitter och spelar tv spel och refererar allt vad som händer genom att sitta och skrika för sig själv i 100decibel och slutar ALDRIG (ibland undrar man om han ens andas) Vi har vårat sovrum vägg i vägg med hans "tv-spels rum" så det låter förjävligt varenda helg.

Det värsta av allt är att jag vet att hans pappa är hemma då man kan höra ungen skrika på honom ibland. Varför säger han inte till ungjäveln? Måste ju bli tradigt som fan i längden för han också att sitta och lyssna på allt skrikande.

Nu till grejen. Det har varit så här nu lördag söndag dom två senaste veckorna och jag har skrikit att ungen ska hålla käften men han fattar ingenting. Våran tvättstuga är i deras byggnad så jag kan ta mig in dit och ringa på deras dörr men vad ska man säga? Är ju inte precis så att man kan klaga att det lever om klockan 9 på morgonen en lördag (borde fan vara störningsjour fram till kl 12 på morgonen en helg!)

Tips? Någon som kan dela med sig ifall de upplevt liknande?

MVH

Hata skrikiga ungar?

248 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

79 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 79 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..