Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Retad, utskrattad och utpekad...

Postat av AnimeradLUNAR! den 10 December 2009, 15:12
38 kommentarer · 383 träffar
Hej fragbite! Tänkte berätta om en liten incident som inträffade på skolan idag.

Vi kan börja med att jag tycker om en tjej som går på min skola. Så alltid när jag kommer till skolan brukar jag leta upp henne för att få känna den ljuvliga doften av henne. Jag har aldrig vågat tagit upp kontakten med henne. Ska även tillägga att jag har 1 vän som jag träffade genom online spelet World of Warcraft.

Han är väldigt schysst och så men vi bor lite långt ifrån varandra så hinner inte va så mycket, bara på helgerna då vi brukar festa med cola och annat smått och gott T.ex Godis och chips kanske lite dipp också när vi känner oss lite extra galna sådär.

Men tillbaka till det som inträffade på skolan. Jag skulle leta efter den tjejen jag tycker mest om i hela världen... Jag går i den långa korridoren men ser henne inte, då tänkte jag hon kanske är på toa. Så jag går mot "tjej" toaletterna, smyger förbi och lyssnar lite. Jag hörde röster därinne. Det kan vara hon tänkte jag. Så jag öppnar dörren och där står hon, världens finaste och underbaraste tjej i endast t-shirt och jeans. Jag kände att jag började få fjong och rodna lite. Plötsligt så tittar hon mot mig med en blick som gjorde så att jag började gå mot henne in på toaletten.
Hon slickade sig runt läpparna. Vad menar hon tänkte jag. Så jag började sakta knäppa upp mina byxor. Då tar hon tag i min och börjar dra ner mina kalsonger och hela köret.
Då kände jag det här kommer aldrig och gå.

Så helt plötlisgt fick jag den där starka känslan som när jag kollar på nakna Blood elf´s. Det sprutade över hela hennes hand, så hon börja skratta och sprang ut från toaletten och hämtade nästan alla i hela skolan och där stog jag retad, utskrattad och utpekad...

Jag stack hem vet inte om jag vågar gå tillbaka dit nå mer

HJÄLP MIG SNÄLLA VAD SKA JAG GÖRA ? Ska jag bara gå tillbaka och låtsas som inget har hänt?

EDIT! HEJ ! jag har årecis vart och handlat här i byn och alla tycks veta vad som har hänt...
Så när jag gick ut från mitt hus och på väg till affärn så ser jag några från min skola. Det började kolla på mig och kasta snöbollar, snus och cigarett fimpar på mig. Det stog och skrev att jag va ett litet gossebarn som sprutar ner brudarnas händer med kladd.

EDIT igen... Hej det har gått någon vecka/månad nu. Har precis träffat Wow-kompis han var neger och blind på ena ögat. Han skjuter hs d1rr på halo 3. Men tbx till sagan och legenden som berättades här för ett tag sedan. Allt är sant bruden jag jizzade på heter fälicia hon går på tjack och maneter. Vi säs herrå

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..