Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag tror jag är dum i huvudet

Postat av fraglagger den 9 December 2009, 22:33
22 kommentarer · 113 träffar
Tjaa, som topic lyder så tror jag att jag är lite efter

Jag och mina kompisar brukar sitta och lira cs och väntar på att skaffa en pcw så brukar jag tabba ner och titta lite på fragbite och så säger dom då vi kan säga "Olof" Joina servern och så säger dom då pw som typ lol1. Jag tabbar då upp cs och frågar vad fan pw är, händer mig typ hela tiden och alla typ säger att jag måste ha en skruv lös eller något.

Som idag på Ventrilo så sa jag. Jag kommer ihåg när jag sa till ann-kristin i klassrummet att hon suger. Då säger låt oss kalla han Adam att ann-kristin säger att Olof suger. Då säger jag det gjorde hon ju inte alls. Då börjar dom skratta och säger asså Olof du är ju så dum i huvudet så det inte är sant. Förstod du inte ironin ? Finns ju mycket mer sånt här som har hänt som jag inte kommer på just nu. Delvis så är jag väldigt efter för den delen dom kan säga att dom går typ CW så står jag kvar och kollar in i lådan typ 3-5 sekunder innan jag reagerar!

ont: Är jag dum i huvudet rent tekniskt sätt? Bjussar på stavenfelen
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..