Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skolsköterskan

Postat av spoonie den 8 December 2009, 16:54
20 kommentarer · 203 träffar
Tja fb!

Det ligger till så här. Jag var i skolan, gick på toa som vanligt. Sedan när jag skulle zippa upp gylfen så råkar förhuden fastna och jag börjar blöda lite lätt. Sedan lindade jag in snabeln i lite fuktigt papper och gick raskt upp till skolsköterskan. Jag berättade vad som hade hänt och hon ville ofc ta en titt på det så jag aja wtf kan inte spela så stor roll då hon har tystnadsplikt?

Så jag drar ner byxorna och sätter mig ner på sjuksängen. Hon tar på sig en handske på vänsterhanden endast, och sedan kommer hon mot mig.. Jag blir nervös och helt röd i ansiktet, vilket hon såg. Hon tog bort pappret och såg att det bara var ett litet sår och sa till mig att det inte var någon fara.

Bra tänkte jag, men nu till mitt dilemma, min penis började växa bara för att hon var där nere med sina händer! Detta händer fan inte tänkte jag och när hon såg att jag var på väg att få ett ganska så stabilt stånd så sa hon att det var bäst att jag gick.

Så jag tog på mig brallorna och stack...

Vet inte om jag någonsin vågar se den skolsköterskan igen, vad ska jag göra FB? Gief råd! Vad ska jag göra?

over n out!

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..