Hejsan Fb! Det är såhär att jag har problem med min dator. Jag kan inte göra något. När jag startar den så fungerar inte skärmen, den är igång och fläkten är på men inget ljud ifrån BIOS (som det brukar komma precis när man satt igång den).
Vad ska jag göra? Någon som vet?
Tack på förhand.
Såhär är fallet, för att göra en lång historia kort, jag låg med min idrottslärare i slutet av tvåan nu i trean har jag inte haft henne som lärare men skulle ha henne i Estetisk Verksamhet (dans) nästa termin, där jag då skulle få MVG och full närvaro (utan att behöva vara på lektionerna)
Nu är fallet såhär att hon ska tydligen säga upp sig från jobbet för hon har träffat sitt ex i småland JOEL, och ska flytta ned till småland och bo ihop med honom...
[Stockholm just nu för er som undrar]
Iaf, till min fråga som jag inte kan få svar på...
Ska jag avslöja henne för att jag inte får mitt MVG och full närvaro eller ska jag skita i de?
Har msn historik, henne som vänförfrågan på facebook samt 3 kompisar som varit hemma hos henne varav två sovit över där med mig och min lärare.
Hon har varit hemma hos mig och hos två av mina kompisar.
(ingen av de kompisarna går i min skola)
Och ett foto på min mobil när hon sitter hemma hos mig!
Så vad ska jag göra?
Blir galen, ska jag ringa henne och fråga ut henne?
Vänta tills måndag och kliva in i lärarrummet?
BEHÖVER HJÄLP SNABBT!
Jag gjorde en ny användare för att ingen i min klass/skola ska kunna känna igen mig!
Som sagt, INGEN MYT och behöver HJÄLP!
P.S Kunde inte lägga upp en ny tråd inom 24 timmar så om någon kan kopiera allt å göra en tråd så skulle jag uppskatta de!
#21736 Perfectibilist
2009-12-06 01:18
letar efter en bra natthumors klipp