Har problem med Datorn, den låser sig efter en viss tid. Har nån ett förslag på vad de kan vara?
Och jag skulle villa veta namnet på ett bra program som loggar eventuella fel på datorn och sparar dom när den låser sig!
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
och efter ca 6 minuter så frös T-bord, mus, ljudet fryslagga på ett ord t ex.. mm
och då lämnade´jag in datorn till Alina systems (där jag köppte datorn)
sedan en vecka efter fick jag tillbaka datorn, jag tänkte ÄNTLIGEN!! men nae den frös igen efter ca 6 minuter efter varje gång jag satte på den..
jag lämna in den igen men samma problem, dom hade bytt grafik kort, för det gamla hade tydlingen brunnit upp på något vis.
jag lämna in den 5 ggr tills dom hitta felet, det var mitt moderkort som "käka" grafik kort, altså den pajja alla grafik kort, men nu funkar den prima, så tror det är dit grafik kort, eller något annat som "käkar" grafik kort.. GLFH
#6 jo men nu har problemet blivit lite värre... nu startar den inte heller, nu när man tycker på start knappen så går den i gång i 5 sec sen så dör den :S
#10 om du har vart inne i din dator förr så ska du in och pilla lite nu, öppna luckan till in i datorn, sedan har du ett batteri ( bios-batteri) ta ut batteriet och sedan tryck in det igen ! / pm för mer info
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
och efter ca 6 minuter så frös T-bord, mus, ljudet fryslagga på ett ord t ex.. mm
och då lämnade´jag in datorn till Alina systems (där jag köppte datorn)
sedan en vecka efter fick jag tillbaka datorn, jag tänkte ÄNTLIGEN!! men nae den frös igen efter ca 6 minuter efter varje gång jag satte på den..
jag lämna in den igen men samma problem, dom hade bytt grafik kort, för det gamla hade tydlingen brunnit upp på något vis.
jag lämna in den 5 ggr tills dom hitta felet, det var mitt moderkort som "käka" grafik kort, altså den pajja alla grafik kort, men nu funkar den prima, så tror det är dit grafik kort, eller något annat som "käkar" grafik kort.. GLFH
är det ni som behöver hjälp? nae ...
ont, står datorn emot ngn vägg så fläkten i funkar?