1
Billiga airsoft vapen för film sökes!
Postat av anpe91 den 3 December 2009, 19:04
10 kommentarer · 1 372 träffar
Jag ska fixa billiga fake vapen till en film och hittade Airsplat.com som säljer airsofts väldigt billigt. Jag trodde först att det inte skulle vara några som helst problem att handla där ifrån, men när jag försökte registrera mig så kunde man inte välja något annat land än USA. Jag kontaktade dem två gånger men fick samma svar där de sa att de skickar utomlands utan att svara på hur jag skulle handla. Efter ett tag provade jag att registrera mig på Bongo ( http://www.bongo.com ) som tydligen skickar ens varor från USA efter att de skickats till deras adress. Men.. adressen på kreditkortet måste matcha fakturaadressen på Airsplat.com vilket man inte kan ändra..
Är trött på allt krångel, jag provade även Hobbytron.com men där krånglar det också. Vad ska jag göra? Vet ni hur man beställer från Airsplat? Har ni handlat från någon sida som faktiskt funkar? Snälla ge mig tips! (Vill ha billiga vapen, jag skiter i om de är sämst, bara de ser bra ut.)
Edit:
Vill inte överstiga 2500:- och ska minst ha 8 vapen (M16, MP5 eller MAC10/11, shotgun, AK47 etc.)
Är trött på allt krångel, jag provade även Hobbytron.com men där krånglar det också. Vad ska jag göra? Vet ni hur man beställer från Airsplat? Har ni handlat från någon sida som faktiskt funkar? Snälla ge mig tips! (Vill ha billiga vapen, jag skiter i om de är sämst, bara de ser bra ut.)
Edit:
Vill inte överstiga 2500:- och ska minst ha 8 vapen (M16, MP5 eller MAC10/11, shotgun, AK47 etc.)