Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spände biceps i gymmet :S

Postat av Imwillingtofight den 2 December 2009, 23:26
31 kommentarer · 207 träffar
Tjena alla

Idag i före gymmet drack jag vatten som var pga huvudvärk. Sedan på gymmet kände ja att ja blev pissenödig som fan men sket i det pga vikterna å sånt.. sefter bänken hade jag typ glömt av de konstigt nog å taggad till biceps curl.

ställer mig i gymmet med 5-6 andra starka killar å helt plötsligt inträffar det värsta.. bicepsen ställer sig som fan. får panik å försöker vända mig å visa ryggmusklerna men står i mitten i gymmet så en snubbe får syn på musklerna å skriker något i stil med "JÄVLA BIFF, HAN HAR EN STOR BICEPS!!" alla vänder sig å tittar på mig å skriker massa skit å skrattar å kallar mig spännis :S

Jag tar min väska fort som fan å springer ut i korridoren upp pumpad för att kunna dra in på toaletten utanför å ta på mig själv å sticka men då kommer några av tjejerna i klassen å ser mig.. börjar skratta å skit. börjar nu få självmordstankar å grejer så drar fort som fan in på toa å spänner mig sen sticker jag hem.

nu e frågan vafaan ska jag göra? har ej vart inne på msn eller något.. ingen av mina polare har ringt å skit dom hatar mig säkert. ska nog byta gym.. har inte berättat för morsan än vet inte riktigt vad jag ska säga

hjälp snälla

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..