Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet problems :/

Postat av Seewp den 1 December 2009, 21:21
9 kommentarer · 54 träffar
Tjena

Skulle vilja ha lite hjälp. Internet anslutningen funkar till datorn, men när man ska gå in på exempel Firefox, explorer eller liknande så hänger det sig. I Firefox står det "namnlös" och det händer absolut ingenting när man ska trycka vidare..

det funkar ca 5 minuter efter man startat datorn sen hänger det sig igen. Eller vet inte om jag ska kalla det "hänger sig" utan mer att ingenting händer. Är man inne på exempel fragbite så kommer man inte ifrån sidan som man försöker lämna utan man är fast! Det går inte gå in på någon länk eller någonting!

Jag har sökt med virus och spyware m.m program men inte hittat något fel.

Kan det vara någon inställning som jag råkat ändra?

Har sökt men vet inte riktigt vad jag ska söka på då jag aldrig sätt detta problem förut.

Behöver hjälp nu fragbite! Är ju skoldatorn som pajjat och jag har praktik, samtidigt som jag har en del jag måste göra hemma ifrån skolan och behöver internet!
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..