Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Den oficiella tjejproblems tråden!

Postat av ambu_lans den 30 November 2009, 16:38
15 kommentarer · 95 träffar
fint stavfel i topic!

Här på Fragbite har det på senare tid dykt upp allt för många tjejproblem trådar. Då tänkte jag, varför inte samla alla på ett och samma ställe där vi allihopa kan hjälpas åt och lösa våra problem tillsammans?

Jag har ett ganska litet problem men iaf. Jo det är så här att jag håller på med en tjej i min klass. (går 2an på gymnasiet). Det enda problemet är att jag vill att vi ska vara mer än vänner. Visst vi träffas och strular och det ena leder till det andra. Jag verkligen älskar henne men jag är 100% säker att hon inte känner detsamma för mig.

Det börjar bli ett problem, jag har aldrig känt så här för någon tidigare och klarar mig helt enkelt inte utan henne. Och jag vill ju inget hellre än att fortsätta hålla på med henne. Problemet är att hon inte vill ha något förhållande.

Hur ska jag göra för att inte älska henne så mycket? Måste jag helt enkelt sluta träffa henne? Inse att det finns annat i livet än henne? Det enda jag tänker på i skolan är henne och jag blir lika ledsen varje gång hon snackar med några andra killar.

Hoppas någon har erfarenhet eller liknande och kan hjälpa mig med mitt "lilla" problem.

thX=)
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..