Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

fragbites poliser!?

Postat av Låst Konto 49333 den 29 November 2009, 11:35
40 kommentarer · 34 träffar
Thats it har verkligen fått nog av era jävla dårar till poliser eller vad fan ni kallar er nu för tiden. Ni e ju rent utav allmänt sjuka i huvudet! Varför tar ni bort varje kommentar jag gör då det är ett endaste svärord i den? VA? Tror ni att denna sida ska vara 100% svär fri eller hahaha fyfan vad töntiga ni är era snorungar som sitter där och tror ni är något med eran ban knapp... Hoppas verkligen ni inte tar bort denna tråd då jag vill ha en uppgörelse med er alla poliser ni ska fan förgöras för detta dåliga usla jobb ni gör.

Då jag vet att hälften av fbarna håller med mig av avskyr er så delar jag deras åsikter här i tråden med som en god vän till mig sade "TennispelareN" han utalade sig på detta vis "JÄVLA K*KOLISER SOM SKA TA BORT ALLA TRÅDAR FÖR DOM HAR SÅ TRÅKIGT!!!!" håller med honom till 100%!

Diskussin: Vad tycker ni om fbpoliserna? Vad tycker ni fbpoliser om er själva? :s

Jag hatar er nu. Kommer att göra det framöver tills jag ser en bättring. TACK

edit: Fbare tycker ni detta är något att som man kan ta bort min old-school status för VA!? Skapade denna tråd på fyllan!

"Min vän amir -.-

Okej thats it har fått nog av denna chipstutte vid namn amir han har under en lång period sagt till andra att busringa mig så ber er om hjälp, killen har chipstuttar så reta han för de o smsa o allt här är hans nr ! *767**9749"

"gjorde en * så ja cencuera en siffra så ni inte ska ringa"
Föregående tråd

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..