Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fyllerage

Postat av Loketkewl den 28 November 2009, 22:20
7 kommentarer · 165 träffar
Tjena fragbite. Jo såhär vare då : Jag var på värsta sjuka festen igår, alla var verkligen skit taggade på festen och vi hade kirrat massor med go bärs så att alla hade nått att smutta på.

Festen började helt okej med att vi hade trevligt minglade runt lite och sådär. Ungefär en timme senare droppar det in massor med heta brudar som redan är packade som fan och som ska supa ännu mera. Tiden går och går tills klockan slår 12 och alla är helt wasted.

En brud kom fram till mig och frågade om vi skulle gå upp på övervåningen av huset och snacka lite, visst sa jag. Så när vi hade vart där uppe en stund så skulle vi gå ner igen. Va helt jävla borta så jag råkade halka ner för trappen och dratta i golvet med ansiktet.

Kände ingenting när jag slog i golvet så jag ställde mig upp och va skit arg på trappan för att jag hade halkat i den. Så jag tog upp en hammare som log lite random på golvet och smashade trappan så hårt jag kunde, hade sönder 3 st trappsteg och halva räcket. Efter detta är det bara minnesluckor och jag vaknade upp av att jag låg under trappan med ett halvt trappsteg i ansiktet. Då får jag se att föräldrarna till killen som hade festen stod å blängde på mig, dom frågade vafan jag sysslade med och sa att dom hade ringt polisen som var på väg dit. Blev skitskrajj å gittade därifrån genom balkongdörren.

Nu vet alla i min klass om detta och ingen vill snacka med mig , har fått brev från polisen och jag ska in på förhör imorgon. Killen som hade festen ska döda mig och hans polare är efter mig också.

Hjälp mig fragbite vad ska jag göra?!?!

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..