1
FestBruden eller mamman?
Postat av Kingkang den 28 November 2009, 18:47
37 kommentarer · 179 träffar
Tja fragbite! Jag behöver hjälp...
Igår var jag på en fest, stor sådan med as mycket folk och riktigt härligt skönt tryck!
Efter en Kvarting och massa annat smått och gått så vart jag på riktigt gott humör och började ragga på allt som var av de kvinnliga könet :)
Med mitt dåliga resultat satte jag mig vid soffan och joina grabbarna i Öl spelet, såg då den riktigt heta blondinen(Äger stället) som satt mittemot mig men glömde snabbt de snuskiga tankarna och börja tagga för spelet.
Spelet tror jag inte gick så bra eftersom efter det så kommer jag inte ihåg mycket du :D Shit måste ha förlorat mycket :/
Där och frammåt har jag ingen aning om vad jag håller på med och gör så det kan vi lämna åt sidan..
För det som är, är att jag vaknar/får medvetandet tillbaka för det guppar så förbannat!
Alldeles mörkt i rummet och tydligen ligger jag i sängen uppe i sovrummet förvånad som jag är tittar jag mig omkring..
DÅ ser jag den heta blondinen sitter och rider mig i fullfart :O
Stönar som en jag aldrig hört en brud stöna, hennes fart är enastående och jag börjar fatta läget!
Vi pumpar på som fan och byter ställningar hej vilt!
Tillslut avslutas allt i hennes mun, får en sista kyss och sen tassar hon iväg från mig! Full som jag fortfarande var ligger jag kvar och illakvickt somnar in i min skönhetssömn...
Vaknar senare på dagen och märker stället är öde och finner inte flickan :/ Dörren var låst också, så hon glömde nog släppa ut mig men jag låser upp och smiter iväg med bussen hem till mig :)
Väl hemma typ kl 1 så märker jag att min väska nog blev kvar där, så det var inget annat än att åka med bussen igen och åka hämta väskan :)
Med min nervösa hjärtklappning står jag där stel och tvekar ringa på dörrklockan men tillslut lyckas jag :)
Till min häpnad så öppnar (Troligtvis) som det verkar mamman och välkommnar mig in :)
Säger till mamman att jag bara ska hämta min väska :)
Damn vilken MILF var min första tanke och kliver sakta in, ser min väska stå där i trappen, men den är tydligen tom :O
Vad är min jacka som låg i tro? hmmhmhhmhm
Då uppkom dialogen! (J=JAG M= MILFEN)
M - Vad letar du efter? :)
J - Min jacka, en blå huvjacka, sett den?
M - Nej det har jag nog inte hm Och Sanna är inte hemma så henne kan ja inte fråga :/
Aha tänkte jag henne var det jag satte på :):):)
J - Mjo de var ju synd
M - Men vi kan ju leta?
Vi börja letar bland alla tomma glas och ölburkar, under soffor och bord men ingenting!
M- Var visst en stor fest här igår du!? säger hon glatt
Jag nickar bara och skrattar :P
När vi börjar leta i i sovrummet så ser jag jackan där under täcket :D äntligen, nu fann jag något intressant sa jag :D
M- Jadu, det gjorde jag med!
Och hon visar upp en använd kondom :O tydligen låg den på golvet och jag är nog inte helt oskyldig till den :$
M-Något hade det skönt igår tydligen :) Dagens undgom!
J - Ja vilka kaniner dom är nu :P
M - För mig var det länge senn nu(med en sorgsen blick) 2 år senn sist jag fick mina behov gjorda :(
J - Ja, länge för mig också ljuger jag ihop snabbt och säger.
Jag hamnar i chock då hon tar tag i mina axlar och kysser mig :O
Hennes intensitet märker jag dottern fått ta över, jisses hon var sugen denna kvinna.
Vårat kyssande övergick till hångel och vidare vidare...
Timman senare ligger vi där utslitna nakna under täcket och njuter.
J- Måste nog dra nu om jag ska hinna med bussen..
M- Okey :( du var riktigt duktig och här!
En lapp med hennes mobilnummer!
J- Tack, jag kanske hör av mig ;)
M- Hoppas det för älskade denna timman!
Hej då sa vi och jag smet iväg till bussen!
Väl i bussen när jag sitter med lappen i handen och ska lägga den i jackfickan märker jag att det är en till lapp där! :O
Ett nummer och SANNA http://data.fuskbugg.se/skalma n01/10797_1253361838.jpg
End of story..
Igår var jag på en fest, stor sådan med as mycket folk och riktigt härligt skönt tryck!
Efter en Kvarting och massa annat smått och gått så vart jag på riktigt gott humör och började ragga på allt som var av de kvinnliga könet :)
Med mitt dåliga resultat satte jag mig vid soffan och joina grabbarna i Öl spelet, såg då den riktigt heta blondinen(Äger stället) som satt mittemot mig men glömde snabbt de snuskiga tankarna och börja tagga för spelet.
Spelet tror jag inte gick så bra eftersom efter det så kommer jag inte ihåg mycket du :D Shit måste ha förlorat mycket :/
Där och frammåt har jag ingen aning om vad jag håller på med och gör så det kan vi lämna åt sidan..
För det som är, är att jag vaknar/får medvetandet tillbaka för det guppar så förbannat!
Alldeles mörkt i rummet och tydligen ligger jag i sängen uppe i sovrummet förvånad som jag är tittar jag mig omkring..
DÅ ser jag den heta blondinen sitter och rider mig i fullfart :O
Stönar som en jag aldrig hört en brud stöna, hennes fart är enastående och jag börjar fatta läget!
Vi pumpar på som fan och byter ställningar hej vilt!
Tillslut avslutas allt i hennes mun, får en sista kyss och sen tassar hon iväg från mig! Full som jag fortfarande var ligger jag kvar och illakvickt somnar in i min skönhetssömn...
Vaknar senare på dagen och märker stället är öde och finner inte flickan :/ Dörren var låst också, så hon glömde nog släppa ut mig men jag låser upp och smiter iväg med bussen hem till mig :)
Väl hemma typ kl 1 så märker jag att min väska nog blev kvar där, så det var inget annat än att åka med bussen igen och åka hämta väskan :)
Med min nervösa hjärtklappning står jag där stel och tvekar ringa på dörrklockan men tillslut lyckas jag :)
Till min häpnad så öppnar (Troligtvis) som det verkar mamman och välkommnar mig in :)
Säger till mamman att jag bara ska hämta min väska :)
Damn vilken MILF var min första tanke och kliver sakta in, ser min väska stå där i trappen, men den är tydligen tom :O
Vad är min jacka som låg i tro? hmmhmhhmhm
Då uppkom dialogen! (J=JAG M= MILFEN)
M - Vad letar du efter? :)
J - Min jacka, en blå huvjacka, sett den?
M - Nej det har jag nog inte hm Och Sanna är inte hemma så henne kan ja inte fråga :/
Aha tänkte jag henne var det jag satte på :):):)
J - Mjo de var ju synd
M - Men vi kan ju leta?
Vi börja letar bland alla tomma glas och ölburkar, under soffor och bord men ingenting!
M- Var visst en stor fest här igår du!? säger hon glatt
Jag nickar bara och skrattar :P
När vi börjar leta i i sovrummet så ser jag jackan där under täcket :D äntligen, nu fann jag något intressant sa jag :D
M- Jadu, det gjorde jag med!
Och hon visar upp en använd kondom :O tydligen låg den på golvet och jag är nog inte helt oskyldig till den :$
M-Något hade det skönt igår tydligen :) Dagens undgom!
J - Ja vilka kaniner dom är nu :P
M - För mig var det länge senn nu(med en sorgsen blick) 2 år senn sist jag fick mina behov gjorda :(
J - Ja, länge för mig också ljuger jag ihop snabbt och säger.
Jag hamnar i chock då hon tar tag i mina axlar och kysser mig :O
Hennes intensitet märker jag dottern fått ta över, jisses hon var sugen denna kvinna.
Vårat kyssande övergick till hångel och vidare vidare...
Timman senare ligger vi där utslitna nakna under täcket och njuter.
J- Måste nog dra nu om jag ska hinna med bussen..
M- Okey :( du var riktigt duktig och här!
En lapp med hennes mobilnummer!
J- Tack, jag kanske hör av mig ;)
M- Hoppas det för älskade denna timman!
Hej då sa vi och jag smet iväg till bussen!
Väl i bussen när jag sitter med lappen i handen och ska lägga den i jackfickan märker jag att det är en till lapp där! :O
Ett nummer och SANNA http://data.fuskbugg.se/skalma n01/10797_1253361838.jpg
End of story..