1
Hur tänker den här tjejen?
Postat av Amortis den 26 November 2009, 07:07
78 kommentarer · 275 träffar
Hejhej.
Började träffa en tjej för ett tag sen och efter att ha träffats tre gånger så ville hon ha sex, vi va riktigt nära men jag ville inte, det kändes inte lockande på något sätt.
Efter att jag sedan varit dissig emot henne så börjar hon att dissa tillbaks, men nu en dag senare så smsar hon och frågar vad jag gör och sen skriver till mig att hon är kåt och att hon knullat med 2 st inatt och en massa annat, varför skulle jag vilja höra det, samt skriver PUSSSS som hon aldrig gjort efter det att jag 'dissade' henne. Förstår mig inte på henne?
Detta är senaste hon skrev;
HAHA nej fan fett med bra en tjej har sina behov fan:D
jag kan glädja dig med att de va en tjej jag knullade med,
fan nu har jag faaaan knullar med 23 st,
nu räcker de fan,
JAG ÄR EN DUKTIG FLICKA FAN:D
PUSS
Efter lite vidare diskussioner om hur "sexintresserad" hon är så skrev hon att hon var kåt väldigt ofta men "tyvärr pallar ju inte vissa trycket" (Menar hon då antagligen mej eftersom jag dissade henne eller vadå?) Sen skriver hon "MEN KOM HIIIIIT NU DÅÅ".
EDIT igen:
Nu skrev hon nyss ett sms:
PARTY ALL NIGHT LÅÅÅÅNG :D!
När jag inte ens skrivit något till henne?
Skrev även ett sms nyss och frågade:
"Vad har jag för nytta av att veta att du är kåt?"
Då skrev hon att det va då, nu är det nya tag, nu skrev jag att det är fest.?
Sen nu skrev jag "Du behöver ju inte ha så dryg attityd"
Då skriver hon "Vadå ska jag toffla för dig eller, inte idag, idag är jag upptagen :)"
Då skriver jag "Har inte frågat om du var upptagen eller hur?"
Så svarar hon med; "Nej men du frågade varför jag var dryg idag. Då blev mitt svar att jag är upptagen. Så du frågade tekniskt sätt:)"
Vafan?
Hur ska man "kontra" detta? Ska man säga att man ska träffa någon annan brud eller hur tycker ni man ska göra?
Började träffa en tjej för ett tag sen och efter att ha träffats tre gånger så ville hon ha sex, vi va riktigt nära men jag ville inte, det kändes inte lockande på något sätt.
Efter att jag sedan varit dissig emot henne så börjar hon att dissa tillbaks, men nu en dag senare så smsar hon och frågar vad jag gör och sen skriver till mig att hon är kåt och att hon knullat med 2 st inatt och en massa annat, varför skulle jag vilja höra det, samt skriver PUSSSS som hon aldrig gjort efter det att jag 'dissade' henne. Förstår mig inte på henne?
Detta är senaste hon skrev;
HAHA nej fan fett med bra en tjej har sina behov fan:D
jag kan glädja dig med att de va en tjej jag knullade med,
fan nu har jag faaaan knullar med 23 st,
nu räcker de fan,
JAG ÄR EN DUKTIG FLICKA FAN:D
PUSS
Efter lite vidare diskussioner om hur "sexintresserad" hon är så skrev hon att hon var kåt väldigt ofta men "tyvärr pallar ju inte vissa trycket" (Menar hon då antagligen mej eftersom jag dissade henne eller vadå?) Sen skriver hon "MEN KOM HIIIIIT NU DÅÅ".
EDIT igen:
Nu skrev hon nyss ett sms:
PARTY ALL NIGHT LÅÅÅÅNG :D!
När jag inte ens skrivit något till henne?
Skrev även ett sms nyss och frågade:
"Vad har jag för nytta av att veta att du är kåt?"
Då skrev hon att det va då, nu är det nya tag, nu skrev jag att det är fest.?
Sen nu skrev jag "Du behöver ju inte ha så dryg attityd"
Då skriver hon "Vadå ska jag toffla för dig eller, inte idag, idag är jag upptagen :)"
Då skriver jag "Har inte frågat om du var upptagen eller hur?"
Så svarar hon med; "Nej men du frågade varför jag var dryg idag. Då blev mitt svar att jag är upptagen. Så du frågade tekniskt sätt:)"
Vafan?
Hur ska man "kontra" detta? Ska man säga att man ska träffa någon annan brud eller hur tycker ni man ska göra?