Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp- Emot's problem-life sux

Postat av Vemfan den 24 November 2009, 19:07
8 kommentarer · 159 träffar
Tjena Fragbite!

Nu ska jag berätta en rolig historia, som i princip kommer förklara varför Jag tycker att livet suger. Det är inte direkt något stort problem, men enligt Mig så är det ett tillräckligt stort problem för att tycka att livet är BS.

Det hela började med att Jag flyttade från Norrköping till en inre förort i Stockholm, kallad: Upplands-bro. Givetvis så fick jag byta skola. Och ni som bytt skola ett antal gånger har nog varit med om att det är ganska svårt att komma in i början, så var det verkligen för mig.

Men det gick ett par månader och på den tiden hann jag bekanta mig med en otroligt söt tjej i min klass.
Men då hände det något man verkligen inte ville, Jag blev kär i henne! Problemet var väl att jag skulle aldrig kunna tänka Mig tillsammans med en tjej eftersom Jag har sånt lågt självförtroende.

Och om vi räknar tillbaka ungefär 2 månader nu, en helt vanlig skoldag, Jag och klasskamraterna satt och vänta på nästa lektion.
Och så ser jag ''Emma'' som vi för tillfället kan kalla Henne som sitter i knäna på en massa andra killar, naturligtvis så blir jag svartsjuk eftersom jag är störtkär i Henne.
Men då ser jag när hon reser sig och går mot mig och HELT plötsligt så sätter Hon sig i Mina knän!

Det var det ljuvligaste, något liknande hade aldrig hänt mig förut, då Hennes rumpa gned sig mot Min kuk, men innan jag ens börjat tänka på det så fick jag stånd! Hon reste sig upp och kollade rodnandes på Mig, nästan chockerad. Sen gick hon ba sin väg, utan att säga ett enda ord.
Dem andra i klassen kollade bara skrattandes åt mig.

Sedan dess har hon bara undvikit mig, Jag har försökt ta kontakt med Henne på alla möjliga sätt, men Hon ignorerar Mig helt.
Och det har hon gjort nu i 2 månader.

Ni tänker väl just nu ''jaha, om Hon skiter i dig så finns det väl inte mycket att göra åt det, gå vidare i livet''.

Men så lätt är det verkligen inte, Jag är fortfarande störtkär i Henne, Vi hade så mycket gemensamt, Jag trodde tom att hon var den rätta för mig.

Och det här är precis anledning till att Mitt liv suger.

Kom med Era idéer och åsikter..
Var det Hon som gjorde fel?
Vad kan jag göra för att släppa taget om Henne?

Jag bjuder på stavfel och annat trams..

Life..

15 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..