Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Småtråkiga polare

Postat av LAVERNe den 24 November 2009, 16:25
36 kommentarer · 68 träffar
tjenare, jag och mina polare har umgåtts med varandra sedan cirka 3e 4e klass, och hållit ihop och umgåts ( går nu i 3e ring) och några har redan gått ut , och någon går i 1an lite blandat :), men det är såhär vi har alltid lirat wow sedan det släpptes.

Dock så slutade jag för en vecka sedan ungefär, och allt vart så tråkigt på vardagarna ( på helgerna är vi alltid ute ).
Men nu känns det som det ända dom gör är att spela wow på vardagarna.. visst vi kanske ser en film eller drar ut någon vardag.. men vafan känns skittråkigt.

Tur dock att jag har min flickvän men vill inte vara med henne varje vardag, vill att mina polare ska sluta spela också så dom inte vill sitta vid datorn varje jävla vardag och dra ut och hitta på något.

Har ni haft liknande problem ? - tips på vadfan jag ska ta mig till så dom fattar att dom inte kan sitta så jävla mycket som dom gör ...
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..