1
era noob/p12 beteenden
Postat av hs 24/7 lol den 24 November 2009, 14:26
36 kommentarer · 178 träffar
När jag och mina polare precis började med cs, tror vi gick i 7an, så bestämde vi att vi helt skulle sluta använda våra riktigt irl namn och bara använda cs nicken. Så i skolan svarade vi inte när någon sa våra namn utan sa att det var cs nicket som gällde, vart kris möte bland lärarna för att vi skrev cs namnen på alla prov och inlämmningar :P Värsta va att vi hade dessa ultimata noob namn som h4xxor, killer och Morpheus.
Dessutom skrev vi kontrakt på att vi skulle satsa allt och bli bäst på cs och inga tjejer, fester, sporter eller annat trams fick stå i vägen.
Vi spelade ju bara public på den tiden och skrev ut våra stats på msn namnet, minns att jag brukade heta "Nick | dödat 12 me glocken idag :)". Sen var det alltid ^Morgonaim i slutet av nicket de första timmarna.
dela med er ...
Dessutom skrev vi kontrakt på att vi skulle satsa allt och bli bäst på cs och inga tjejer, fester, sporter eller annat trams fick stå i vägen.
Vi spelade ju bara public på den tiden och skrev ut våra stats på msn namnet, minns att jag brukade heta "Nick | dödat 12 me glocken idag :)". Sen var det alltid ^Morgonaim i slutet av nicket de första timmarna.
dela med er ...