Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

w715 brickad?

Postat av bau5 den 23 November 2009, 20:36
8 kommentarer · 181 träffar
Jo tja! Sitter här med min w715 som inte kan starta..

Det är så att youtube/internetradio har aldrig funkat på min mobil, så jag tänkte fixa det idag med lite tid över. Jag tankade a2uploader för att lägga in en fil som behövdes, men det funkade inte så jag kollade runt lite på några SE-forum och fann väldigt mycket saker man kunde göra med sin mobil som att fixa högre volym, få speciella teman o.s.v. Så jag tankade ett iPhone tema och la in alla filer som behövdes och försökte starta men det gjorde den inte :( har försökt starta den i en timma nu men funkar inte, den stannar efter att Sony Ericsson loggan kommer fram(Jag hade iPhone först, men trodde att det var problemet så bytte ut till Sony Ericssons igen, funkade dock inte).

Har googlat och kollat många forum nu och det verkar som att man måste uppgradera/nergradera innan man fixar det "speciella" temat, annars skulle inte telefonen vara användbar längre :/

Så jag undrar, ska jag vända mig till Elgiganten(där jag köpte den) eller Sony Ericsson? Har även försökt uppgradera/nergradera men funkar inte :/

Har även raderat iPhone filerna, tror ni att telefonen funkar igen om jag lägger in "default"filerna?

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..