Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hur reagerar en tjej när man inte vill?

Postat av markel0n den 22 November 2009, 21:29
52 kommentarer · 199 träffar
Hejhej, vet väl själv att många av er inte är tjejer heller men, funderar lite på en sak.

Jag träffade en tjej som jag träffat ett x antal gånger, sen när vi väl är på väg att ha sex, så försvinner min l lust för att allt gick för fort eller något, och då blir hon skitsur och sen säger att hon har trott i en vecka att jag va oskuld? (När hon innan vi ens var nära att ha sex alltid sagt att hon trott helt tvärtom)

Vill bara ha era tankar och funderingar på saken, jag är verkligen intresserad av henne och jag VILL ha sex med henne.

Enda jag kan tänka mig som positivt är att det va jag som inte ville och inte hon, hade det varit hon som inte velat hade det varit värre, lr?

Hon är kär i mig och jag gillar henne också, och hon tycker att vi ska träffas imorgon med, och nu är det hon som säger att hon vill lära känna mig bättre, när det va jag som inte ville sätta på na ?`

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 52 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..