Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flickvän söker bråk med vilja

Postat av kalle_anka_ den 22 November 2009, 20:56
88 kommentarer · 8 475 träffar
Hej,

Har ni någon gång upplevt att era flickvänner söker bråk med er med vilja för att ha en anledning att göra slut?

Det känns som att det är så med mitt förhållande nu och tjejen vill alltid söka bråk med mig för det minsta lilla för att samla på sig anledningar att göra slut.

Hon har förändrats totalt och är sur nästan jämt och hitta på alla möjliga orsaker att starta bråk på.

Hur ska man då göra i det fallet för det går inte ens att snacka med henne. Så fort man börjar snacka med henne så börjar hon bråka igen :/

EDIT:

Jag träffade henne igårkväll och vi satt och snackade genom detta. Hon verkade fortfarande vara sur och jag undrade var som var felet. Hon bara:

"Amen det här funkar inte för vi är så olika du och jag"

Jag satt å lyssna och lyssnade och hon rabblade upp allt som hade gått snett mellan oss. Jag lovade sen att förbättra mig på de punkterna hon ville jag skulle bli bättre på men hon var tveksam.

Det kändes som att det var nånting skumt för vi har ändå trots allt varit ihop i snart ett år nu och förr i tiden har det alltid funkat hur bra som helst men numera går allting åt skogen. Har HON förändrats? Eller vad är det som gått snett?

Förr kunde vi snacka om allt men nu när jag försökte snacka med henne höjde hon bara tonen mer å mer och vägrade lyssna

Nån av er som sitter i samma sits?

Och jag älskar henne verkligen :/
Föregående tråd
Nästa tråd

88 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 88 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..