Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ingen aptit, hur?

Postat av foshuz den 22 November 2009, 18:00
10 kommentarer · 330 träffar
hej fragbite

som ni kanske vet så finns det ibland markanta skillnader mellan människor, saker och ting.. en av dessa är aptiten

själv är jag ganska tanig och inte allt för lång (~175cm, inte växt klart än) och jag äter allt för lite.

jag brukar inte kunna äta frukost, lunch går bra i skolan då jag nästan alltid är hungrig då.. ibland äter jag något efter skolan, eller så lagar vi något hos tjejen... men inte allt för ofta.

middag går också bra, men jag äter inte så extremt mycket.. och ibland är jag bara inte hungrig, jag har inte aptit helt enkelt.. även fast jag inte ätit på ~4 timmar.

jag vet att många säkert ser på det här som ett larvigt problem eftersom det är betydligt många fler som har bra aptit hela tiden och får istället AKTA SIG för att äta för mycket.. men för mig är det tvärtom.

nu frågar jag er, hur fan ska jag göra för att bli mer hungrig? det funkar ju skitbra när jag blazear men asså det kan jag inte göra hela dagarna innan varje måltid =)

tacksam för svar, och ja, jag har testat formatera
Föregående tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..