×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Beslutsångest! vad ska jag köpa?

Postat av GoodGuy den 22 November 2009, 11:12
17 kommentarer · 327 träffar
Hej alla fraggies!


Grejen är den att jag har flyttat till dubai och gick precis förbi Virgin megastore(ligger precis där jag bor). Jag gick runt och kollade på lite filmer och plötsligt var jag framme vid konsolhörnan. Jag tittade nyfiket och blev förvånad när jag såg prislapparna. Här kan jag köpa ett Limited edition Modern warfare 2 Xbox 360 elite 250 gig för 2000 spänn. Då får jag också med två spel inkluderat cod mw 2


Ett ps3 120 gig kostar lite mer ungefär 2500, men då får jag inte med något spel tror jag, även nämnvärt är att spelen inte kostar mycket alls, runt 300 kronor max. Nu till min beslutsångest! Jag har ett xbox hemma men det är ett vanligt skruttet ett, och mitt hus är nu uthyrt i tre år så jag tänkte att varfär inte köpa elite, och bara föra över hårdisken till 120 gigarn, har jag ett ganska fin setup sen, samtidigt är ps3 mycket billigt och det har jag inte haft förrut iförsig, men jag har en relation till XBOX

Titelsortiment och prestanda, vilken väljer du?

66 personer har röstat

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..