Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Depremerad

Postat av MyranNissen den 22 November 2009, 00:17
31 kommentarer · 178 träffar
Hejsan. Jag vet inte riktigt hur jag ska börja men kan börja med att säga att jag känner mig ganska depremerad. Kan tillägga att jag är 15 år, snart 16 (januaribarn)

Jag bor i ett såkallat ghetto, en förort. Här är det coolt att vara kriminell och här ska man prata som en blatte. Ord som walla och bre förekommer ENORMT mycket. Här finns det lixom inget att göra. Jag är en nolifer som vill gå åt yeslifer hållet då jag börjar tröttna på gaming såsom cs och wow. Man har verklingen inget att göra på helgerna. Man träffar kanske någon polare på kvällen och går hem runt 22-00 då man inte får vara ute så länge till. Jag har stränga päron som är emot alkohol. Första fyllan var med klassen vid någon övernattning, inte dett bästa menmen. Jag blev påkommen och det var fan ett jävla förhör hemma. De satt med papper och penna och frågade saker som man skulle svara på.

Jag vill börja träffa brudar och gå på fester. Men här finns inget att göra eller inga fester man vill vara på. Det är bara sådana blattar här. Man kan säga att jag är en sådan person som ser ut att vara tuff, har brudar osv, men inerst inne känner jag mig ganska förstörd. Det är inte så att man bara kan börja festa utan man måste också veta fester, få päronen att acceptera att ungdomar faktist dricker alkohol.

Så fb, hur fan ska jag göra med mitt liv? Jag vill ha en nystart.

Bjuder på stavfel.

Festa som minderårig?

77 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..