1
Min otursdag...
Postat av KungPung den 21 November 2009, 01:29
10 kommentarer · 161 träffar
Tänkte jag skulle härda kroppen lite så jag tog på mig shorts och t-shirt för att cykla in mot stan denna kalla vinter. Efter ca 2 mils cyklande var jag äntligen framme. Rätt svettig, men dock inte värst trött. Nu när jag var i stan så gled jag mest runt och spana in tjejerna. Just då fick jag syn på två riktigt snygga hetingar! Jag cyklade mot dem och körde en pling pling, självklart vände de om sig varpå jag lämnade styret och tog av mig t-shirten medans jag cykla förbi i ganska långsam fart så de fick god syn på mina rutor. Jag fick ingen respons, trodde jag! Efter att jag cyklat förbi så hör jag de vissla efter mig. Så jag stannar och vänder mig om. Tjejerna ropar och säger kom tillbaka. Så vänder jag cykeln och cyklar tillbaks. Vi pratar lite kort och de ville ha mitt nummer. Så jag höll på att ge mitt nummer samtidigt som de skrev det i mobilen så dök upp en älg springande mot mig. Jag ba; va vill du din älgjävel och sen blev det helt tyst och hela stan blev mörk, alla lampor släcktes.. jag hörde ett skrik från ett örn under tystnaden. Jag såg ingenting. Plötsligt blev det otroligt ljust igen när allt tändes och då såg jag älgen springandes därifrån bärande på mina tjejer. Jag tog genast cykeln och cykla på som fan... jag han ikapp den och hoppade av cykeln samtidigt som jag kapa älgen med mina ben, jag saxa den totalt och höll ett stadigt grepp tills den svimma. Sen tog jag tjejerna och skjutsa dem på cykeln hem till mig för omplåstring och sexytime! Men det blev aldrig så eftersom älgen tydligen var polis och hade en walkie talkie så den vaknade upp igen och kontaktade alla andra älgar och plötsligt var 2110 älgar springandes bakom mig. Det blev för tung för mig så jag kastade av tjejerna som blev totalt nedtrampade. Jag trampa och trampa men de var ändå bakom mig så jag ringde min vän alfred och tajmingen var perfekt! Han höll på att glida med helikoptern och kastade ned rep och plockade upp mig så jag blev räddad. Men jag förlorade tjejerna, men men... otur, vad ska man göra...
För diskussion.. har du otursdagar?
För diskussion.. har du otursdagar?