Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej-problem

Postat av w1daeus den 20 November 2009, 23:24
29 kommentarer · 75 träffar
Har sedan 3 månader tillbaka haft kontakt med en tjej som jag tror att jag skulle kunna älska, hon känns så jävla rätt och vi trivs så jävla bra tillsammans.
Men det är många faktorer som står i vägen mellan oss, och nu på senare tid så har hon verkligen sårat mig.

När jag först mötte henne för 3 månader så var hon ganska flörtig, men jag föll för henne pladask, trots att hon hade och fortfarande har en pojkvän.
Vi har spenderat flera dagar i veckan tillsammans och jag tycker bara om henne mer och mer.

Hon säger att hennes förhållande med pojkvännen är dött, men jag vet inte vad jag ska tro, anledningen till att hon tvivlar på mig och henne är för att hon är dotter till min chef (sörja? jag vet), och har planer på att börja arbeta på samma firma.

Jag har vetat om att hon har träffat sin pojkvän då och då eftersom hon sagt till mig det men hon har också lovat mig att de inte gjort något tillsammans.
Igår fick jag reda på att hon och pojkvännen haft sex för 1.5 månad sedan, och det gör det inte så jävla svårt för mig att räkna ut att det är nånstans i slutet av januari och i början på februari, vid samma tillfällen som hon faktiskt har skickat en massa gulliga sms till mig och berättat hur mycket hon saknar och tycker om mig.

Jag har stått vid sidlinjen och kollat på, och hoppats att hon ska välja mig i slutändan, och på henne har det låtit som att hon vill göra slut med denne pojkvän så snart hon får chansen men så fort de träffas så händer ingenting, hon berättar inget för mig för hon vet att jag inte vill ha några bilder av de 2 i mitt huvud, men samtidigt så vet jag inte vad som försiggår.

Just nu är jag så jävla inställd på att bara dumpa henne för jag orkar inte med den här skiten längre, att sitta och vänta på att få sms, att oroa mig för att hon ljuger för mig, att oroa mig för att hon har sex med sin pojkvän, att oroa mig för att jag suttit och väntat i onödan och att HON sedan dumpar mig så att jag står där som ett jävla fån med ett krossat hjärta.

Men jag förstår samtidigt inte hur jag ska kunna glömma henne, hon har vart mitt allt i 3 månader bakåt.

så hjälp mig nu fragbite, ge mig råd, tack.
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar